Dag 4 - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Ad

13 Juni 2016 | Frankrijk, Saint-Quentin

Zo wij (Annie en Cees) zijn gearriveerd in Saint Quentin, een uurtje eerder dan de fietsers, maar inschrijven, de caravan op de goede plek zetten is voor ons als onervaren kampeerders best wel een heel karwei. Maar met hulp van Frans en Maria Peijnenburg (die een paar dagen meegaan) lukte het toch. Onderweg hadden de fietsers al gecontroleerd of we wel hun richting uitkwamen en niet stiekem naar huis reden.
Leuk om de mannen te zien alleen jammer dat het net in het laatste kwartier van de dagtocht begon te regenen. Omdat er op deze camping ook een jeugdherberg is besloten ze de tent droog te houden en samen een kamer te huren. Koken mochten we in de enorme keuken met pannen zo groot dat er wel voor een heel weeshuis in kon. De juiste hoeveelheid klaarmaken is nog een probleem maar al doende leren we.

In de enorme recreatiezaal kunnen we vanavond gezellig bijkletsen.

Alle 4 de fietsers hebben op een paar puntjes na een goede reis gehad. Veel slechte wegen en een lekke band. Er waren pittige klimmetje bij. Morgen kunnen zij zonder bagage fietsen. Op naar morgen.

• 14 Juni 2016 - 21:02

Ria Wouters:

Goed om te lezen dat het op een paar puntjes na zo goed verloopt. Vanaf nu hebben ze goede begeleiding bij zich

• 14 Juni 2016 - 22:24

Bea Van Rooij:

Hallo allemaal,

Leuk om zo op de hoogte te blijven van al jullie prestaties. Hopelijk blijft het allemaal voorspoedig gaan en we blijven het volgen! Nogmaals veel succes voor jullie allemaal.

• 14 Juni 2016 - 23:13

Jo Custers:

Jullie zijn goed bezig mannen, graag elke dag een verslag als het lukt. Zou toch moeten kunnen...
    Veel succes. En... regen droogt op!