Dag 7 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Ad

16 Juni 2016 | Frankrijk, Tours

Vandaag, 16 juni alweer. We hebben eigenlijk geen enkel idee meer wat voor dag het is. We leven zonder tv, zonder krant af en toe komt er via internet een nieuwsfeit uit de wereld binnen. Voetbal, och ja het Europees voetbal is gaande, dat merkten we gisteren op de camping. Er werd een paar keer gejuicht. Dan zal Frankrijk wel gewonnen hebben?
Op de geplande camping konden we vandaag niet terecht. De velden waren te nat, dus reden we door naar de volgende plaats. We zijn nu in Ste Maure de Touraine en omdat er weer regen en onweer dreigde zijn we lekker uit eten geweest.

Wij hebben dus 120 km gereden, terwijl we aanvankelijk 70 hadden gepland.
We hebben af en toe moeten "klunen" . Er ontbrak een bruggetje over een spoorlijntje.
We moesten door de modder en de wielen eruit halen om de modder eraf te kunnen krijgen.
We hadden allemaal goede benen. Het weer was goed. De regen kwam pas toen we lang en breed onder de douche stonden.
We hebben even foto's gemaakt bij de kathedraal van Tours. Ook nog ff bij het ziekenhuis waar Adrie ooit gewerkt heeft.

We hebben Annie de avond vrij gegeven en zijn met zijn allen uit eten geweest.
Morgen willen we 40 km voorbij Poitiers uitkomen.

• 17 Juni 2016 - 09:30

Hans En Liesbeth:

Wat een ontzettend leuk avontuur zijn jullie aangegaan. Tot nu toe vind ik het al een knappe prestatie.
    Hopelijk wordt het weer bij jullie wat beter dan zal het hier vast ook wat beter worden.
    Succes met jullie tocht. groetjes fam. van Erp

• 17 Juni 2016 - 10:26

Jo Custers:

Ja, je krijgt onderweg naar Santiago 'alle weer' dat kan voorkomen. Gewoon lekker verder fietsen, uiteindelijk gaat alles bijna vanzelf. Goede fietsdagen toegewenst.

• 17 Juni 2016 - 11:26

Rien Van Osch:

Ziet er allemaal goed uit behalve het weer dan. Veel succes met de volgende kilometers.

• 17 Juni 2016 - 13:41

Wil En Rieky:

Dag caminogangers
    We zijn al op de hoogte dat het goed gaat.
    En het weer..ja dat is iets waar je niks aan kunt doen.
    Maar, na regen komt zonneschijn en dat geldt ook voor jullie.
    Geniet er van en vergeet niet te stempelen he?
    Buen camino
    Groetjes
    Wil en Rieky

• 17 Juni 2016 - 14:05

Ger Van Der Donk:

Alle bewondering voor de renners en het begleidingsteam.
    Speciaal bij slecht weer heb je elkaar keihard nodig en dat weer is voorlopig nog zo.
    Over een paar dagen moet het beter worden maar daarvoor liggen er nog een aantal km te gaan.
    Ze zeggen altijd dat de zomer begint op de lijn Bordeau Lyon.
    Heel veel succes met jullie onderneming en ik ben er van overtuigd dat dit tot een goed eind gaat komen.

• 17 Juni 2016 - 14:15

Frans En Maria.:

Hoi bikkels. Klasse dat jullie je niks van het weer aantrekken. Maar het mooie weer komt eens. Is het niet in Frankrijk, dan in Spanje. Succes allemaal.
    Annie en Kees ook. Want jullie hebben een belangrijke taak.
    Groetjes.

• 17 Juni 2016 - 22:54

Francine En Toon ZOlislagers:

Hallo Santiago gangers en speciaal Jos. We hebben veel respect voor jullie, om deze tocht te maken, met de weergoden die niet echt meewerken . Maar de vooruitzichten worden beter ?.
    Jullie genieten van van de tocht en van het avondje uiteten.
    Heel veel succes en plezier in het verdere verloop van fiets avontuur.
    Groeten van Francine enToon Olislagers.