Dag 11 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Ad

20 Juni 2016 | Frankrijk, La Couronne

Onesse et Laharie 20-6

Jullie in Liempde hebben nog regen maar wij, wij hebben de zon, en prachtig weer. En wij kunnen lekker buiten zitten en buiten eten. We kwamen aan bij een camping die helaas nog gesloten was en pas 2 juli open ging, en de fietsers moesten na hun lange rit die gelukkig vrij vlak was, nog 25 km fietsen. We zijn over de helft en morgen komen we op de hoogte van Lourdes en over een paar dagen zitten we in Spanje.

Wij als renners hebben een etappe gereden die varieerde tussen 50 en 75m . Dus klimmen zonder hoogtemeters te maken. Veel lange,saaie wegen. Veel bossen. Lekker weer. We hadden ons de hele dag verheugd om 16:00 uur op de camping te zijn,om na 120 km even lekker te luieren. Het werd 18:00u en een dikke 150 km.

We konden namelijk nog niet op de geplande camping(gaat volgende maand pas open) . We konden op het parkeerterrein staan, maar dan hadden we geen elektra voor het opladen van ipads, gsm's en navigatiesystemen. Dus dan weer op de fiets en naar de camping waar we nu staan, 25 km verderop. Voordeel is dat we 25 km uit de planning van morgen al hebben gehad.

uitslapen?

Jan en Kees hebben dat vandaag al gedaan > zie foto's

• 20 Juni 2016 - 22:17

Ger:

Ik vind dat jullie er goed bijzitten (staan) kennelijk gaat dat fietsen jullie, elke dag weer meer dan 100 km, erg goed af.
    Eenmaal over de helft mag je aftellen en dan zijn die 20 dagen zo om.
    Nog veel fietsplezier en een geode aankomst in Santiago.

• 20 Juni 2016 - 22:36

FransenMaria:

Wat jammer van die camping. Maar die paar km. Zijn voor jullie pinuts.
    Elke dag wat dichter bij het eind.
    Annie en Kees voor jullie ook een compliment .
    Want jullie hebben ook een zware taak.

• 21 Juni 2016 - 08:37

Monique Van Kampen:

Hey, top hoor! Ik lees in de laatste verslagen dat t goed gaat knap hoor. Nog ff doortrappen daar. Succes nog en geniet er ook een beetje van;).

• 21 Juni 2016 - 12:40

Ria Wouters:

Jullie gaan als een speer !!!!

Alweer over de helft. Veel succes en plezier

• 21 Juni 2016 - 13:42

P.v.Aarle:

Hallo Fietsers en verzorgers.

Wat zijn jullie goed bezig zou Jan zeggen. Jullie zijn echte bikkels, en zijn niet bang voor een paar km meer of minder. Het lijkt me ontzettend leuk. Ik krijg regelmatig de kriebels. Jullie hebben een mooie groep zijn en goed op elkaar ingesteld. Je bent al over de helft en de rest zal ook wel goed komen.
    Trouwens jullie doen het goed, maar de verzorging moeten jullie ook niet uitvlakken. Wat hebben jullie het daar met getroffen.

Ik wens jullie het allerbeste, wens je veel fietsplezier en hoop dat jullie het allemaal gaan redden.

Gegroet Piet(broer Jan) en Fransien.