Dag 15 - Reisverslag uit Bañares, Spanje van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Bañares, Spanje van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Ad

24 Juni 2016 | Spanje, Bañares

24 juni St Domingo de la Calzaida,
Het warme weer is weg dus werd er op de normale tijd, 9 uur vertrokken, onze pauze plaats lag aan de route van fietsers en wandelaars en er was dus voor ons , tijdens het wachten van alles te zien. Wandelaars van allerlei pluimage er was zelfs een stelletje met een ezel en twee hondjes, bepakt en bezakt, jammer dat we vergaten een foto te maken. Tijdens de tweede helft waren er wat navigatie fouten, en ook het zoeken naar de camping was moeilijk vandaag, maar uiteindelijk kwam alles goed, en nu zitten we aan het bier en de wijn.

Na een klimmetje uit het stadje ging de weg over in lange golvende wegen.
Ook hier worden we omgeven door korenvelden.
Al snel komen we in Longrono hier nemen we een cola op een terras tegenover een mooie kerk.
Na deze korte onderbreking begon onze navigatie te haperen we komen op grindpaden terecht bij de wandelaars.
De snelweg blijft ons grootste obstakel hierdoor komen we nog twee keer op een grindpad terecht en de camping bereiken na een zeer slechte weg.
Annie& Kees komen via de normale weg.

• 25 Juni 2016 - 09:18

Winfried:

Kiezels en grind....toch nog geen sporen van Spexit ?

• 25 Juni 2016 - 11:57

Rieky En Wil:

Hoi allen,
    Wat schieten jullie al goed op. Ik kan me nog herinneren dat we in St. Domingo bij de nonnetjes hebben geslapen in een heel klein kamertje. Al weer een hele tijd geleden. Mooi dat jullie Roncesvalles zijn voorbij gereden zonder ook maar een keer met je ogen te knipperen. Dan kunnen wij daar nog steeds mooie verhalen over vertellen zonder dat jullie het kunnen controleren. Voor zover ik ooit gezien heb rijden daar alleen de vrachtauto's met stro voorbij zonder er te stoppen. Verder trapt iedereen er op de rem en gaat er een kijkje nemen.
    Ja, soms kom je ook wel saaie stukken tegen maar de dorpjes hebben allemaal wel iets bijzonders. Geniet er nog van, ook jullie begeleiders Gerard en Annie!