Dag 6 - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Vendôme, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Ad

15 Juni 2016 | Frankrijk, Vendôme

We zijn in Vendome, mooie camping en wat we niet verwachtte! De zon! We hebben de parasol uit gezet, wie had dat vanmorgen verwacht, er was regen en nog eens regen. Vannacht lag ik in de caravan en had medelijden met de fietsers, hadden we maar een bungalow voor ze gereserveerd, nu lagen ze in hun klein tentje. Maar dat is achteraf. Maar ach mijn moeder zei altijd een zieke morgen brengt een gezonde dag en ze had weer eens gelijk.

De route ging vandaag verder in het gebied ten zuidwesten van Parijs in de richting van het Loire dal door een "verwegkijk" gebied waar het barst van de korenvelden.
Mooie fietsdag zonder regen.
Vergeleken bij gisteren was het vandaag een makkie. Gisteren 134 km en ca 1500 hoogtemeters met tegenwind en veel regen, wel een super mooi en heuvelachtig landschap. Vandaag 130 km met slechts ca 600 hm.

Vannacht zag het er nog slecht uit. Hele nacht regen. Onze 2-secondententen waren ook van binnen zeiknat.
We worden door Annie en onze Cees verzorgd als toprenners.
Het is nu 20.00 uur en het regent weer pijpenstelen. Morgen op weg naar Tours.

Verstuurd vanaf mijn iPad

• 17 Juni 2016 - 11:34

Toon Van Houtum:

Veel succes jongens de komende dagen. Als het weer beter wordt kun je pas echt genieten, en worden die hoogtemeters een feest.