Dag 13 - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Ad

22 Juni 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

22 juni Saint Jean Pied de Port

We hebben vandaag een halve rustdag en zitten op een camping midden in Saint Jean Pied de Port, in de schaduw omdat de zon te heet is, 35 graden met een beetje wind. Weer te veel van het goede nu. Het is nu te warm om het stadje in te gaan, dat doen we vanavond en we gaan dan daar iets eten, geen pasta dus vandaag voor mij. Een voordeel de was is snel droog. Tijdens het ophangen deden Jos en Adrie voor mij de was uit wringen. Ze lieten allebei mijn slipje tot het laatst liggen. Dat mocht ik zelf doen. Hoezo is de man tegenwoordig geëmancipeerd?
De mannen liggen wat te luieren en bereiden zich voor op de zware dag van morgen met een lange afstand en pittige klimmen.

• 22 Juni 2016 - 18:04

Ine, Stef En Anne:

Fijn om te horen dat het tot nu toe goed verloopt.
    Vandaag een dagje uitrusten en genieten van het mooie weer en prachtige omgeving.
    Heren fietsers veel succes met de beklimmingen die jullie te wachten staan, gaat jullie zeker lukken.
    Annie en Cees, top wat jullie doen en wij hopen dat ook jullie genieten van deze reis.

Groetjes uit Liempde.

• 22 Juni 2016 - 19:00

Wil En Rieky:

Het laatste plaatsje van Frankrijk. Morgen de grens over. Jullie zullen dan veel pelgrims gaan zien!
    Slim om met die warmte vroeg aan de klim te beginnen. Vergeet niet te genieten!
    Als je in Roncesvalles bent en je ziet rode shirts dan groet ze maar van ons.
    Misschien kunnen Annie en Kees daar gaan solliciteren. Groetjes uit Boskant

• 22 Juni 2016 - 19:08

Jo Custers:

Nou rust lekker goed uit, want morgen is de oversteek van de Pyreneën. Dat kost kruim.Veel succes daarmee en zet hem op.

• 22 Juni 2016 - 21:31

Jeanne:

Hallo Johan en kornuiten, petje af voor jullie prestatie! Ook jullie begeleiders ''verzorgers" helemaal top wat jullie doen. Morgen een zware dag begrijp ik, maar jullie redden het.Lees met veel plezier jullie verhalen. Hoop dat tot het einde te doen. want jullie komen er wel. Groetjes Jeanne en Boy Beek en Donk

• 22 Juni 2016 - 22:12

Wim Kreijveld:

Hallo boys en girl.
    Lekker luieren in de zon voordat morgen het echt grote
    werk begint. Met de nodige kilometers in de benen gaat dit zeker lukken.
    Zet hem op BIKKELS nu komt het er op aan.
    Ik denk nog terug aan die tocht van Marseille naar Liempde.

Groeten Wim Kreijveld.

• 22 Juni 2016 - 22:29

Paulien Schoenmakers:

Na een dagje uitrusten in de zon kunnen jullie er hopelijk morgen weer fris tegenaan.
    Succes met de beklimmingen van de Pyreneeën
    Het grootste gedeelte zit erop.
    Nu de rest nog.
    Veel succes nog met jullie uitdaging.

Gr. Paulien en Harry.

• 22 Juni 2016 - 22:53

Margot:

Haha, mam ergens snap ik die mannen wel.

• 22 Juni 2016 - 23:52

Joke En Gerard:

Hoi allemaal.
    Fijn dat alles voorspoedig verloopt, en dan nu de grote bergen, heel veel fietsplezier, zet 'm op en geniet er ook een beetje van.

• 23 Juni 2016 - 08:23

Carin:

Heel veel succes met het klimmen vandaag, doe het rustig aan en geniet ervan ;)
    Voorzichtig afdalen!!
    Chapeau

Annie en Cees bedankt dat jullie zo goed de mannen verzorgen. Petje af
    Fiets ze
    Groetjes Sanne, Ruud en Carin

• 23 Juni 2016 - 09:47

Wilenwimvanbakel Wim Ven Bakel :

Ja Annie gelukkig dat ze hun eigen (sport) onderbroek wassen

• 23 Juni 2016 - 18:06

Jan V.d. Wal.:

Zoals ik lees uit jullie verslagen, komt het helemaal goeg.

Jan en Petra.

• 23 Juni 2016 - 18:07

Jan V.d. Wal.:

Sorrie, GOED dus. Jan

• 23 Juni 2016 - 23:56

Annie :

Dag luitjes
    Super dat het zo goed met jullie gaat
    Het is een grote uitdaging die jullie nu aangaan
    En zoals ik lees zijn er voor jullie nog meer uitdagingen
    Grappig eerst thuis oefenen en dan................
    Super veel succes nog en op het weer ben ik wel een beetje jaloers
    Tussen twee haakjes het bridgen gaat super.
    Mvg Jan en Annie