Dag 16 - Reisverslag uit Bañares, Spanje van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Bañares, Spanje van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 16

Blijf op de hoogte en volg Ad

25 Juni 2016 | Spanje, Bañares

25 juni Castrojeriz, vandaag zat alles mee het weer,de wind, de route, de camping, de wifi, wat wil je nog meer. We zitten op een kleine camping pal aan de route, er is hier een gezellige bar waar we vanavond gaan eten, had ik al besloten voor de renners er waren, het menu 3 gangen is 11 euro , daar ga ik mijn kookkunsten niet aan wagen. De mannen vinden het prima hoeven ze niet af te wassen, en er is bij het voorgerecht pasta dus ook Jan kan tevreden zijn.

Vanmorgen zijn we om kwart voor 9 met een bewolkte hemel vertrokken.
Het was nog maar rond de 15 graden.
Er zaten een aantal pittige beklimmingen in het parcours, maar het was een mooie route.Helaas was het niet te vermijden dat we ongeveer 3 km over een grindpad moesten rijden.Annie en Cees hadden na ongeveer 70 km weer een mooi plekje gevonden om tussen de middag te lunchen.Tijdens de lunch begon de zon door te komen,het was nu rond de 22 graden en regelmatig veel wind in de rug.(het perfecte fietsweer.)
Tegen 4 uur waren we na 140 km fietsen weer bij de volgende overnachtingscamping
aangekomen.
Nu maar hopen dat we morgen weer zo'n gunstige dag hebben.

• 25 Juni 2016 - 19:06

Jo Custers:

Goede bezig mannen: jullie halen het wel...
    Gewoon doortrappen maar vooral ook onderweg genieten!

• 25 Juni 2016 - 21:15

Toon:

Hoi Jos
    Vandaag 30km in Limburg gefietst met een paar hellinkjes, we hebben nog meer respect gekregen voor je met je maten op weg naar Santiago. Geniet van de tocht. Groeten Toon en Francine

• 26 Juni 2016 - 11:55

Coby Van Veenendaal:

Hallo Mannen,

Voor mij gaat de route ook weer helemaal leven ik heb hem n.m. ook gefietst met Jan.
    Geniet van jullie verhalen, veel succes met het vervolg van de route.

Hartelijke groet, Coby

• 26 Juni 2016 - 13:02

Connie En Servi Janssen:

Hallo Johan,
    Wij hebben van Marianne de web-site gekregen zodat we een keer kunnen reageren.
    Petje af voor jullie allemaal, wat een fantastisch avontuur hebben jullie al achter de rug en tot nog toe zonder veel mankementen.
    Zo te lezen is het ook een mooie tocht, de foto's zijn ook erg leuk. Wat een verzorging krijgen jullie zeg,
    daar boffen jullie echt mee !!!
    Wat het weer betreft, daar wordt je ook niet vrolijk van hoor hier in Nederland.
    Wij wensen je / jullie nog een mooie tocht toe, wees voorzichtig ! en vooral genieten !!

Veel groetjes,
    Connie & Servi

• 26 Juni 2016 - 13:15

Tineke Van Diessen:

Veel succes met de laatste loodjes!
    Voor wanneer is de aankomst in Santiago de Compostela gepland?
    Ik zou zo graag mee willen kijken naar wat jullie allemaal zien onderweg.....foto's?!?

Hartelijke groet en zet hem op!
    P.s. het weer is hier niks, dus dat missen jullie niet.

• 26 Juni 2016 - 16:03

Wilma Uit Schijndel:

succes met de leste loodjes!!

• 26 Juni 2016 - 20:52

Johan Braken:

Hallo Adrie,

Ik kan je voortaan ook volgen. Je bent goed bezig: ga zo door.

Groet van Johan en Wilhelmien