Dag 5 - Reisverslag uit Villiers-le-Morhier, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Villiers-le-Morhier, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Ad

14 Juni 2016 | Frankrijk, Villiers-le-Morhier

Het valt niet mee om iets op de website te plaatsen, we hebben geen internet, te zwak of mijn iPad dreigt gehackt te worden. Maar jullie moeten maar denken geen bericht is goed bericht. Hier gaat alles verder naar wens ten minste de dingen waar we invloed op hebben want het weer mocht wel wat beter, maar we krijgen de zon vast nog genoeg te zien voor we in Santiago zijn. Vandaag hebben we, omdat het te slecht weer was voor de schotelbraai , erwtensoep en pannenkoeken gegeten. Maar morgenvroeg hebben we croissants en vers stokbrood.
Na vanmorgen afscheid te hebben genomen van Maria en Frans zitten we na 13 km weer op de route.
De hele dag hebben we de wind tegen met af en toe een fikse bui.
De klimmetjes zijn best pittig. Ons systeem met de app "zoek vrienden" werkt perfect als de fietsers en bus elkaar willen opzoeken. Tijdens het schuilen traceren we Annie en Kees en prompt rijden ze ons voorbij exact zoals de app aangeeft.

Onze navigator zegt dat we morgen wat minder hoeven te klimmen.
Dus vol goede moed gaan we dadelijk slapen.

• 15 Juni 2016 - 09:11

Jo Custers:

Tip: maak gebruik van computers van de overnachtingsplaatsen zoals campings, hostels, auberges, Macdonald, etc. Daar hadden wij goede ervaringen mee.
    Blijf maar flink oefenen op die bergen want die worden alleen maar hoger...

• 15 Juni 2016 - 11:08

Helma:

Jammer van het weer maar fijn om te horen dat het goed gaat!

• 15 Juni 2016 - 11:55

Theo Van Diessen:

We ziln blij dat het goed gaat mannen!

groetjes Toos en Theo van Diessen.

• 15 Juni 2016 - 12:11

Marcel:

Je moet maar zo denken Ad: Beter een hoop bergen en een hoop regen dan een hoop werk want daar zitten wij mee te kijken :(

• 15 Juni 2016 - 12:37

Marja:

Hoi Johan heel veel fiets plezier geniet van alles wat op je pad komt wij maken het hier wel in Portugal.

Heel veel groetjes van mij en Marianne.

• 16 Juni 2016 - 09:43

Wilhelmien & Martien :

Goed van jullie te horen, pittige etappes maar geen probleem voor deze goed getrainde mannen...toch ! Goede reis verder en tot mails !!

• 16 Juni 2016 - 17:56

Paulien Schoenmakers:

Hallo Adri en de rest van het team.

Hopelijk word het weer beter en gaat de zon schijnen.
    Na elke klim komt er ook weer een afdaling.
    Nog veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst.

Gr. Paulien en Harry.

• 16 Juni 2016 - 20:06

Noud En Maria Van Der Locht:

Hoi Jos,

Wat een uitdaging Jos, super!!
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Veel fietsplezier en geniet ervan.

Groetjes,
    Noud en Maria.

• 16 Juni 2016 - 23:52

Leon Haerkens:

Hoi Jos !

Wij vinden 't een hèle prestatie, die jullie nu aan het neerzetten zijn ! Geniet van de ( tot nu toe ) pittige reis, veel plezier, en zorg dat jullie gezond aankomen in Santiago !

Groeten, tante Mien en Leon.