Dag 10 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Ad

19 Juni 2016 | Frankrijk, La Couronne

19 juni St. Emilion.

We zitten om half negen nog lekker buiten en... we hebben vandaag nog geen regen gehad. Gisteren was er veel wind en was het grootste gedeelte, van de was droog voor het begon te regenen.
Ja ik "draai" elke dag in mijn "wasmachine" de was . De ton in de auto, waar de was met sop inzit, kan zo de hele dag "draaien". Spoelen met schoon water en de was is gedaan.
We zitten hier op mooie camping midden in een druiven gebied en reden vanmiddag van het ene wijn chateau naar de andere.

Na afscheid te hebben genomen van de Nuenenaar die 2 dagen onze buurman is geweest vertrekken we.
De klimmetjes zijn pittiger dan gisteren maar alles verloopt voorspoedig.
De omgeving wordt bosrijker en minder bewoond.
Tijdens de pauze moeten we Johan nog even van het openbaar toilet bevrijden.
Na onze stop komen we in de echte wijnstreek terecht en voor we het weten hebben we 130 km naar de volgende camping afgelegd.
Kees heeft al doorgeven dat we op nr. 58 zitten, alles staat weer gereed en we liggen aan een mooi meer.
Iedereen is op elkaar ingespeeld en in een mum van tijd staan alle tentjes en zit iedereen weer fris aan een gezonde portie avondeten.
Jan & Adrie bekijken de route voor morgen.
We nemen nog een afzakkertje en gaan slapen.

• 20 Juni 2016 - 09:32

Remco Ellie En Bart.:

Ha sportievelingen ! Zo te lezen gaat het allemaal voorspoedig. Het is maar goed dat jullie alvast wat bergen kunnen oefenen want er komen er nog heel wat ! Maar dat gaat jullie ook zeker lukken. Groetjes uit Liempde !

• 20 Juni 2016 - 10:04

Joke En Gerard:

Hoi Annie en Kees, fijn om te lezen dat jullie "zelfgemaakte wasmachine" het zo goed doet!
    En dat het kamperen goed bevalt!
    Ja, zo kom je nog eens ergens.

En met de fietsers gaat het ook prima zo te lezen, 130 km gefietst zonder dat ze er erg in hadden dat het er al op zat en ze op de camping waren, ongelooflijk voor gewone huis,tuin en keuken fietsers zoals wij. Petje af.
    Veel succes de komende km.
    Groetjes uit Liempt, Joke en Gerard van Aarle

• 20 Juni 2016 - 10:22

Fam Van De Loo:

Ha sportievelingen. Blij te lezen dat het goed gaat met de renners.Maar vokgens mij is de verzorging 5*****.. ik hoop voor jullie dat het weer wat beter gaat worden. Vooral veel plezier en genieten,
    want dat is het belangrijkst. Groetjes Hariette van de Loo

• 20 Juni 2016 - 18:16

Jan Van Vugt:

Beste Jos en corneuten,
    Ik heb vandaag pas de reisverslagen van de laatste tien dagen gelezen.
    Ik merk dat het goed met jullie gaat en dat de reis voorspoedig verloopt . Zo houden en rustig aan als de bergen er aan komen. Ik ben vandaag in Rijssen op vakantie voor een week.
    Wel peg want het regent al de hele dag maar het wordt deze week nog heel goed weer.
    In Liemt gaat alles zijn gangetje.
    Nog een goede reis en veel plezier samen. Groetjes Ria en Jan van Vugt

• 20 Juni 2016 - 20:33

Theo Van Diessen:

Mannen zo te zien gaat het goed met jullie fietstocht naar Santiago de Compostella.

Heel veel succes verder.

• 20 Juni 2016 - 21:55

Tineke Van Diessen:

Hallo fietsers ( en begeleiders)

Geweldige prestatie die jullie aan het neerzetten zijn!
    Dat is iets waar veel mensen over mijmeren, maar er vaak niet toe komen.
    Nemen jullie ook de tijd om te genieten ( soms tussen de regendruppels door...) van al het moois dat onderweg te zien is?
    Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie elkaar er door heen "slepen"!

Een mooie levens-ervaring toegewenst voor allen.

Groet,

Tineke van Diessen

• 20 Juni 2016 - 21:59

Annie :

Die vrouwen van tegenwoordig zijn wel crea bea,s, ja mannen toch wel een winst dat jullie die eentje bij je hebben.
    Het toeren gaat jullie prima af ,ga zo door
    Van een echte Liempse

• 21 Juni 2016 - 14:18

Margot:

Klinkt soepel. ...

• 24 Juni 2016 - 12:20

Maria En Jo Olislagers:

hoi Jos en mede fiets genoten. geweldig zoals het met jullie gaat!!!!
    geniet ervan jullie komen nu in een heel mooi landschap!!
    in 2002 zijn jo en ik geweest, en vorig jaar ben ik nog Santiago geweest de moeite waard.
    we wensen nog een goede reis en veel mooi weer. gr.s. Jo en Maria.