Dag 9 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit La Couronne, Frankrijk van Ad Diessen - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Ad

18 Juni 2016 | Frankrijk, La Couronne

Angauleme 18 juni

Vanmorgen zijn we na wederom een natte avond om 7 uur opgestaan ,zodat we om kwart voor 9 al weer op de fiets zaten.Het beloofd een mooie dag te worden met niet al te veel tegenwind. Na 55 km staan Annie en Cees ons alweer op te wachten voor de lunch. Na de lunch hoeven we nog maar ongeveer 30 km te rijden tot aan onze overnachtingscamping, we houden vandaag een soort rustdag.Jos moest nog remblokjes wisselen en een andere buitenband er op leggen.
Van onze medepelgrim uit Nuenen hadden we vernomen dat er vlakbij een Decathlon zou moeten zijn.Voor Jos was dit heel fijn om te horen,want nu kon hij eindelijk een goede tent gaan halen.Jos had namelijk al een paar keer in een natte slaapzak gelegen.Maar helaas komt er aan het mooie weer al weer een einde want het begint weer harder te waaien en de zon kruipt weg.We gaan ons opmaken voor de etappe van morgen,die is ongeveer 125 km lang.Dan zitten we al weer ter hoogte van Bordeaux.Dan zullen we ongeveer al 1250 km gefietst hebben

• 18 Juni 2016 - 21:32

Helma:

Mooi om te lezen dat het goed gaat! Blijf zo doorgaan! En die zon komt vanzelf een keer!

• 18 Juni 2016 - 21:44

Ine, Stef En Anne:

Fijn om te horen dat het goed gaat tot nu toe en wat worden de renners goed verzorgd door Annie en Cees.
    Jammer dat het mooie weer op zich laat wachten. Qua kilometers zitten jullie bijna op de helft.
    Vanuit Liempde wensen wij jullie nog vele veilige kilometers en een Buen Camino.

• 18 Juni 2016 - 22:48

Joke En Gerard:

Hoi mannen. Het gaat goed daar met jullie als Fietsers, en Kees en Annie voor de inwendige mens. Jammer dat het weer wat tegenzit, hopelijk ,orgen een zonnige dag.
    Zet hem op.

• 19 Juni 2016 - 00:49

Toos:

Succes morgen knap mannen.

• 19 Juni 2016 - 10:47

Ine:

Het weer zit niet altijd mee, de wind blaast ook niet altijd de goede richting in, maar het heet niet voor niets een pelgrimstocht.
    Petje af voor jullie, heren. De achterblijvers leven met jullie mee.
    Hou de moed er in, het wordt vast nog wel een keer heel mooi weer.
    En afzien zorgt straks voor de mooiste verhalen :-)
    Groetjes uit Gestel

• 19 Juni 2016 - 21:26

Riet En Jan Verstijnen:

Toppie wielrenners en begeleiders als jullie zo blijven doorzetten gaat zeker het weer ook in jullie voordeel
    werken. Geniet er dan ook van. Veel succes. Groetjes speciaal voor Annie en Cees en tot weerziens.